Korte update.... toch naar Nepal!

25 augustus 2014 - Koh Samet, Thailand

Hierbij even een korte update... vanochtend heb ik bij de Nepalese ambassade hier in Bangkok te horen gekregen dat ik met mijn Britse noodpaspoort gewoon naar Nepal kan! Het moest eerst nog wel even aan de 'grote baas' voorgelegd worden, maar ook hij gaf groen licht... Ik heb daar dus meteen een visum voor Nepal aangevraagd. Normaal gesproken kan dat ook prima bij aankomst op het vliegveld in Nepal, maar ik wil geen enkel risico meer lopen. Wat geregeld is, is geregeld... :)

Vanaf nu kan ik dus weer verder met waar ik voor dit hele gebeuren in Cambodja mee bezig was, namelijk... ONBEZORGD GENIETEN. En waar kan dat beter dan op een tropisch eilandje in Thailand? Na mijn bezoekje aan de ambassade heb ik de bus, en vervolgens de boot, naar Koh Samet gepakt. De komende paar dagen ga ik nog even heerlijk relaxen aan het strand... en dan vrijdag door naar Nepal!

Liefs!

1. Elly Folkersma:
    25 augustus 2014
    Fijn dat alles goed geregeld is en dat je gelukkig naar Nepal mag. Ga eerst lekker relaxen aan het strand etc. Heel veel liefs van Pap en Mam xxx
  2. Jenneke:
    25 augustus 2014
    Goed nieuws :) Super dat het geregeld is!!!
    En nu in een paradijsje bijkomen van alles en weer genieten! Have fun daar!!! Liefs, Jenneke, Ronald & Leanne
  3. Jantien:
    25 augustus 2014
    Hoi Carola,Fijn dat je nu in alle rust je reis kan voortzetten.
    Goed gedaan.
    Geniet van alles om je heen.
    Dag Carola,liefs tante Jantien XX
  4. Patricia:
    Yessss!
  5. Margreet:
    26 augustus 2014
    Tsjonge Carola, dat was even heel erg schrikken, moedig hoor dat je niet opgeeft en wat ontzettend fijn dat je het voor elkaar gekregen hebt met een paspoort naar Nepal te kunnen gaan
    Ik hoop dat je nog een hele fijne tijd zult hebben ondanks alles
    wat er gebeurd is
    Liefs, margreet
  6. Jeroen:
    28 augustus 2014
    En het grote genieten is weer begonnen, heerlijk! Goede reis morgen!

Liefs Jeroen.
  7. Erik:
    Heerlijk! Mooi dat het goed is gekomen! X
  8. Anneke Bijker:
    Gelukkig! Genietse! :)
  9. Lilian:
    28 augustus 2014
    GELUKKIG!!! Geniet nog even van je laatste stukje van je reis! Liefs
  10. Joke ham:
    31 augustus 2014
    Fijn! Geniet van het eiland, maar boven dat van Nepal!
    X Joke