De voorbereidingen - welkom op mijn reisblog

9 juli 2014 - Uithuizermeeden, Nederland

Het is bijna zover... zaterdag 19 juli stap ik op het vliegtuig om een nieuw avontuur tegemoet te vliegen. Twee maanden Azië! Joehoe!

Een cadeautje aan mezelf dat ik me al in het vooruitzicht stelde toen ik net aan de opleiding haptonomie begon, nu bijna twee jaar geleden. Het leek toen nog zover weg, maar zie nu... nog anderhalve week en het is zover.

Nog wat onwerkelijk, genieten, relaxen, nieuwe culturen ontdekken, backpacken, yoga/ meditatie, trekking, Himalaya, twee maanden, no stress, flip flops, bounty islands... zomaar wat woorden die me het eerste te binnen schieten als ik aan mijn reis denk. En ja... toch ook wel een beetje spannend.

Met betrekking tot de voorbereidingen is het nog een kwestie van de spreekwoordelijke puntjes op de 'i'. De visa zijn uitgezocht, inentingen geregeld, de globale (in de meest brede zin van het woord) route is bekend, de weblog is bij deze aangemaakt, ... en mijn huis laat ik in goede handen achter. M'n neef(je) Matthijs gaat twee maanden op mijn huis passen. Kortom; ik kan met een gerust hart op reis!

Afgezien van de tickets heen (naar Bangkok, Thailand) en terug (vanaf Kathmandu, Nepal) ligt er nog niets vast. Heerlijk de vrijheid die dat met zich meebrengt! Ik begin mijn reis dus is Thailand, waarna ik mijn weg zal vervolgen naar Laos, Cambodja en tot slot Nepal. En voor het geval er nog tijd over blijft... Myanmar staat ook nog op mijn verlanglijstje. Voor degenen die in bovengenoemde landen zijn geweest en nog leuke tips hebben, schroom vooral niet en laat ze weten! Ik ben benieuwd!

Voor iedereen die ook lekker vakantie heeft of nog een vakantie in het vooruitzicht heeft, fijne vakantie!!

Namasté,

Carola

1. Reislogger:
    9 juli 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Manon:
    9 juli 2014
    Aaaah ook Thailand! Nepal en Myanmar heb ik helaas (nog) niet gedaan!! Ik zal je de mooie plekjes die je niet mag missen nog even doorsturen!! X manon
  3. Dineke Otten:
    Leuk, Carola!
    Wens je heel veel plezier, ook met alle laatste voorbereidingen. Indrukwekkend lijkt me, Cambodja, o.a.... Fijn dat jij het voor mij gaat bekijken en dat ik mee mag beleven. Pas goed op je zelf. X
  4. Jan & Truus:
    Lieve Carola
    Wij wensen jou een onvergetelijke reis en reizen via jouw blog toch een beetje met je mee.
    Jouw reisplannen klinken heel indrukwekkend.
    Lfs.ons
  5. Siena knol:
    15 juli 2014
    Bedankt voor je mail, wij leven zeker met je mee en lezen natuurlijk met je mee...... Heel veel succes en lekker genieten. Liefs Siens xxxxx
  6. Marcel:
    16 juli 2014
    Hey Carola, het is bijna zover, ik hoop dat je enorm gaat genieten en zal je blog zeker gaan volgen.... Misschien komen we elkaar nog ergens tegen
  7. Lia:
    17 juli 2014
    Hoi Carola. Wat een mooi vooruitzicht. Prachtige landen waar je naar toe gaat. Indrukwekkend. Geniet van alles en ik vind het erg leuk je blog te volgen.
  8. Carola:
    18 juli 2014
    Bedankt voor de lieve berichtjes! Het begint nu echt te leven... Nog anderhalve dag...